Toimitusehdot -


Hetihuolto Oy:n toimitusehdot

1. SOVELTAMISALA

1.1 Näitä toimitusehtoja sovelletaan Hetihuolto Oy:n kuluttaja- ja yritysasiakkaille tuottamiin huolto- ja muihin palveluihin.

1.2 Näitä toimitusehtoja sovelletaan myös Hetihuolto Oy:n myydessä tuotteita, kuten tarvikkeita ja varaosia.

2. PALVELUIDEN SISÄLTÖ

2.1 Huoltopalvelu perustuu Hetihuolto Oy:n kanssa sopimuksen tehneen asiakkaan huoltotyöhön, josta veloitetaan asiakkaalta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukainen hinta.

3. HINTA

3.1 Kustannusarviot laskutetaan asiakkaan kanssa sovitun kustannusarvion mukaan, joka sisältää tarvittavan varaosan, huoltotyön ja postikulun.

3.2 Mikäli veloitustyönä huoltoon toimitettu laite palautetaan asiakkaan pyynnöstä huoltotoimenpiteittä tai ulkoisesta tekijästä johtuen korjauskelvottomana, veloitetaan asiakkaalta 15 euron käsittelykulu.

4. MAKSUEHDOT

4.1 Etukäteismaksu. Maksutiedot lähetetään asiakkaalle sähköpostilla ja ne tulevat näkyviin selaimen sivulle. Maksutiedot annetaan välittömästi laitteen valmistuttua ja ne tallentuvat asiakkaan tilaushistoriaan.

4.2 Lasku on maksettava heti. Huollettu laite lähetetään takaisin asiakkaalle, vasta kun maksutapahtuma on suoritettu ja suoritus näkyy yrityksen järjestelmässä.

4.3 Mikäli maksua ei ole suoritettu edellytetyssä ajassa, yrityksellä ei ole velvollisuutta luovuttaa laitetta takaisin asiakkaalle.

4.4 Mikäli maksua ei ole edelleen suoritettu 3 (kolmen) kuukauden jälkeen maksutietojen lähetyshetkestä lähtien, siirtyy laite yrityksen omaisuudeksi ja laite voidaan myydä. (Tähän sovellettu lakipykälää 688/1988 3§ 3. pykälä)

4.5 Laskua koskevat reklamaatiot tulee tehdä 14 päivän sisällä laskun päiväyksestä.

5. TUOTTEEN TOIMITTAMINEN JA VASTAANOTTOTARKASTUS

5.1 Hetihuolto Oy järjestää laitteelle lähtökohtaisesti toimituksen paikkaan, josta se on Hetihuolto Oy:lle lähetetty.

5.2 Hetihuolto Oy:llä on aina oikeus palauttaa laite korjaamattomana asiakkaalle asiasta erikseen informoimatta.

5.3 Asiakkaan on tarkastettava laitteen toimivuus sen vastaanottamisen jälkeen ja esitettävä mahdollinen reklamaatio neljäntoista (14) päivän kuluessa laitteen palauttamisesta.

5.4 Ensisijaisena palautusmuotona Hetihuolto Oy käyttää 1lk kirjepostia. 1lk:n palautuskirjeessä ei ole seurantakoodia joten Hetihuolto Oy ei vastaa mahdollisista lähetyksen aikana tapahtuvista vaurioista tai katoamisista. Jos asiakas haluaa vakuuttaa lähetyksen Hetihuoltoon lähettäessä, on asiakkaan itse suoritettava postissa vakuutuslähetyksen maksut. Jos asiakas haluaa vakuuttaa laitteen silloin kun Hetihuolto lähettää laitetta takaisin asiakkaalle, niin vastaa asiakas tällöin myös vakuuttamisen kuluista. Jos puhelimen palautus halutaan vakuutettuna lähetyksenä veloitamme toimituskuluina tällöin 15€. Tällöin vakuutusmaksu peritään ennakkoon, ennen laitteen lähettämistä. Hetihuolto antaa ohjeet asiakaalle miten vakuutettu lähetys maksetaan.

6. TAKUU

6.1 Hetihuolto Oy myöntää huoltopalvelulle ja siinä käytetyille varaosille kolmen (3) kuukauden mittaisen työtakuun. Takuuaika alkaa kun Hetihuolto Oy lähettää laitteen takaisin asiakkaalle.
Jos laite tulee työtakuuaikana uudelleen huoltoon eri vian johdosta, on kyseessä uusi huoltotapahtuma. Tämä takuu ei rajoita kuluttajansuojalain tai näiden ehtojen mukaista virhevastuuta.

6.2 Hetihuolto ei vastaa laitteen valmistajan sille myöntämän takuun voimassaolosta huollon jälkeen.

7. TIEDOT

7.1. Hetihuolto Oy ei ole vastuussa laitteen sisältämistä tiedoista, niiden katoamisesta tai tuhoamisesta. Tiedot useasti häviävät laitetta päivitettäessä.

8. LUOTTAMUKSELLISUUS

8.1 Osapuolet eivät saa antaa palvelua koskevia tietoja kolmannelle osapuolelle ilman toisen osapuolen lupaa, ellei tietojen antaminen ole tarpeen sopimuksen mukaisten velvoitteiden täyttämiseksi.

8.2 Osapuolet eivät myöskään saa käyttää sopimusta tai toisen osapuolen nimeä markkinoinnissa ilman toisen osapuolen kirjallista lupaa.

9. MAKSUT

9.1 Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Hetihuolto Oy
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai Master Card-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Asiakkaalla on myös mahdollista maksaa lasku osamaksulla tai laskulla käyttämällä joustoraha palvelua. Joustoraha on suomalainen  palvelu, jolla rahoitat nettiostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Joustoraha palvelu on tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustorahaa voi saada 20-1000 euron ostoksiin. Laskun saat halutessasi myös sähköpostiin. Hakiessasi Joustorahaa tunnistaudut ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti. Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on käsitelty.

Kun maksat joustorahalla ja valitset maksutavaksi laskun, saat aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90€. Joustorahalla voit maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 4,90€ /lasku lisäksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 29% vuotuista korkoa.

Joustorahalla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lue lisää Joustorahasta osoitteessa www.joustoraha.fi

Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.