0600 04050 (1.97 € / min + pvm/mpm)

Toimitusehdot

Tule paikan päälle

Lähetä puhelimesi huoltoon

Kysy kustannusarvio tästä

Hetihuolto Oy:n toimitusehdot

1. SOVELTAMISALA

1.1 Näitä toimitusehtoja sovelletaan Hetihuolto Oy:n kuluttaja- ja yritysasiakkaille tuottamiin huolto- ja muihin palveluihin.

1.2 Näitä toimitusehtoja sovelletaan myös Hetihuolto Oy:n myydessä tuotteita, kuten tarvikkeita ja varaosia.

2. PALVELUIDEN SISÄLTÖ

2.1 Huoltopalvelu perustuu Hetihuolto Oy:n kanssa sopimuksen tehneen asiakkaan huoltotyöhön, josta veloitetaan asiakkaalta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukainen hinta.

3. HINTA

3.1 Huolto laskutetaan asiakkaan kanssa sovitun kustannusarvion mukaan, joka sisältää tarvittavan varaosan, huoltotyön ja postikulun.

4. MAKSUEHDOT

4.1 Etukäteismaksu. Maksutiedot lähetetään asiakkaalle sähköpostilla ja ne tulevat näkyviin selaimen sivulle. Maksutiedot annetaan välittömästi laitteen valmistuttua ja ne tallentuvat asiakkaan tilaushistoriaan.

4.2 Lasku on maksettava heti. Huollettu laite luovutetaan takaisin asiakkaalle, vasta kun maksutapahtuma on suoritettu ja suoritus näkyy yrityksen järjestelmässä.

4.3 Mikäli maksua ei ole suoritettu edellytetyssä ajassa, yrityksellä ei ole velvollisuutta luovuttaa laitetta takaisin asiakkaalle.

4.4 Mikäli maksua ei ole edelleen suoritettu 3 (kolmen) kuukauden jälkeen maksutietojen lähetyshetkestä lähtien, siirtyy laite yrityksen omaisuudeksi ja laite voidaan myydä. (Tähän sovellettu lakipykälää 688/1988 3§ 3. pykälä)

4.5 Laskua koskevat reklamaatiot tulee tehdä 14 päivän sisällä laskun päiväyksestä.

5. TUOTTEEN TOIMITTAMINEN JA VASTAANOTTOTARKASTUS

5.1 Hetihuolto Oy järjestää laitteelle lähtökohtaisesti toimituksen paikkaan, josta se on Hetihuolto Oy:lle lähetetty.

5.2 Hetihuolto Oy:llä on aina oikeus palauttaa laite korjaamattomana asiakkaalle asiasta erikseen informoimatta.

5.3 Asiakkaan on tarkastettava laitteen toimivuus sen vastaanottamisen jälkeen ja esitettävä mahdollinen reklamaatio neljäntoista (14) päivän kuluessa laitteen palauttamisesta.

5.4 Ensisijaisena toimitustapana HetihuoltoOy käyttää postin palveluita. Hetihuolto Oy ei vastaa mahdollisista lähetyksen aikana tapahtuvista vaurioista tai katoamisista. Jos asiakas haluaa vakuuttaa lähetyksen Hetihuoltoon lähettäessä, on asiakkaan itse suoritettava postissa vakuutuslähetyksen maksut. Jos asiakas haluaa vakuuttaa laitteen silloin kun Hetihuolto lähettää laitetta takaisin asiakkaalle, niin vastaa asiakas tällöin myös vakuuttamisen kuluista. Hetihuolto antaa pyydettäessä ohjeet miten vakuutettu lähetys maksetaan.

6. TAKUU

6.1 Hetihuolto Oy myöntää huollossa käytetyille varaosille 1 vuoden mittaisen takuun. Takuuaika alkaa kun Hetihuolto Oy lähettää laitteen takaisin asiakkaalle. Takuu ei koske huollon jälkeen ilmeneviä mekaanisia tai kosteudesta johtuvia vaurioita. Akkujen takuu on kuusi (6) kuukautta.
Jos laite tulee työtakuuaikana uudelleen huoltoon eri vian johdosta, on kyseessä uusi huoltotapahtuma. Tämä takuu ei rajoita kuluttajansuojalain tai näiden ehtojen mukaista virhevastuuta.

6.2 Laitteen valmistajan sille myöntämä takuu siirtyy huollon jälkeen Hetihuolto Oy:lle.

7. TIEDOT

7.1. Hetihuolto Oy ei ole vastuussa laitteen sisältämistä tiedoista, niiden katoamisesta tai tuhoamisesta. Tiedot useasti häviävät laitetta päivitettäessä.

8. LUOTTAMUKSELLISUUS

8.1 Osapuolet eivät saa antaa palvelua koskevia tietoja kolmannelle osapuolelle ilman toisen osapuolen lupaa, ellei tietojen antaminen ole tarpeen sopimuksen mukaisten velvoitteiden täyttämiseksi.

8.2 Osapuolet eivät myöskään saa käyttää sopimusta tai toisen osapuolen nimeä markkinoinnissa ilman toisen osapuolen kirjallista lupaa.

9. MAKSUT

9.1 Maksut verkossa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Hetihuolto Oy
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai Master Card-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj

Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

9.2 laskutus

Laskutus yritykselle on mahdollista jos laskutussopimus on tehty.

Yksityisasiakkaalla on myös mahdollista maksaa lasku osamaksulla tai laskulla käyttämällä jousto palvelua.

Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lue lisää Joustosta osoitteessa https://www.jousto.com/

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2552865-3) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Viimeksi korjatut

  • Apple Iphone 4Puhelin kastunut
    134€Huollon hinta
  • Samsung Galaxy SNäyttö rikki
    189€Huollon hinta
  • HTC Sensation XLKastunut
    64€Huollon hinta

Asiakkaidemme arvostama